REGULAMIN GABINETU PODOLOGICZNEGO
Stacja Pielęgnacja Podologia – Izabela Kurantowicz
§ 1. Postanowienia ogólne i definicje
1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z Usług
Podologicznych, zwane dalej: Usługą Podologiczną lub Usługami Podologicznymi, które są świadczone w Gabinecie Podologii Stacja Pielęgnacja – Izabela Kurantowicz NIP: 5222755115, mieszczącym się w Warszawie, przy ul. Mrówczej 98A i ul. Żegańskiej 11, zwanym dalej „Gabinetem”
2. Przed skorzystaniem z usługi podologicznej należy zapoznać się z treścią Regulaminu, dostępnym pod adresem WWW www.stacjapielegnacja.pl/regulamin i w naszych placówkach.
3. Skorzystanie z Usługi Podologicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
4. Samodzielnie dokonywać rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w wizycie, podczas której wykonywana jest Usługa Podologiczna mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane Pacjentem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usługi Podologicznej na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przed rozpoczęciem Usługi Podologicznej.
5. W przypadku konieczności odwołania wizyty prosimy poinformować o nieobecności
co najmniej 24 godziny przed ustalonym terminem.
6. Odwołanie wizyty w czasie krótszym niż 24h od umówionego terminu jest traktowane jako nieobecność i w przypadku powtórzenia się takich sytuacji kilkukrotnie dana osoba nie będzie ponownie umawiana na wizyty.
7. W przypadku dwukrotnego nie odwołania wizyty lub dwukrotnego odwołania w czasie krótszym niż 24h od umówionego terminu, w celu umówienia się na kolejną wizytę Pacjent zobowiązany jest uiścić opłatę w wysokości 140.00 PLN (sto czterdzieści złotych 0/100 gr.) przelewem bankowym (nr. Konta 20 1090 1014 0000 0001 4427 6791) lub kartą lub gotówką w Gabinecie przed dokonaniem kolejnej rezerwacji terminu.
8. Podczas całego okresu terapii pacjent zobowiązany jest do wykonywania zaleceń podologa prowadzącego terapię.
9. Brak stosowania się do zaleceń może skutkować niezadowalającym efektem terapii bądź jego brakiem, a to wyłącza terapeutę z odpowiedzialności.
10. Pacjent rozpoczynając terapię zobowiązuje się przychodzić na umówione wizyty kontrolne we wskazanych odstępach czasu.
11. Przekładnie terminów wizyt w czasie trwania terapii może wpłynąć na niekorzystny finalny efekt terapii, a to wyłącza terapeutę z odpowiedzialności
.
§ 2. Rejestracja na Wizytę
1. Usługi Podologiczne świadczone są wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji wizyty – dalej zwane: „Wizytą”, z wyjątkiem szczególnych sytuacji, w których Pacjent może skorzystać z Usługi Podologicznej poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
2. Rezerwacja dokonywana jest na określony dzień i godzinę. Nie dajemy gwarancji, że zabieg / konsultacja rozpocznie się dokładnie o umówionej godzinie.
3. Wizyty w Gabinecie należy umawiać telefonicznie pod nr. Tel +48 506 901 960 lub osobiście w rejestracji przy ul. Mrówczej 98A w Warszawie od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9:00 20:00 lub Sobota w godzinach 9:00 – 16:00. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy rejestracji nowych pacjentów bez podania przyczyny.
4. Podczas pierwszej wizyty w gabinecie Pracownik Gabinetu poprosi o podanie następujących danych poprzez wypełnienie formularza:
– imię i nazwisko;
– numer telefonu do kontaktu;
– podstawowe informacje dotyczące obecnego stanu zdrowia.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż: jesteśmy Administratorem Pani/Pana danych, które zachowujemy na czas terapii i nie udostępniamy osobom trzecim.
Informacje te, zgodnie z RODO zachowujemy tylko dla siebie i nie udostępniamy osobom trzecim.
5. Pacjent wypełnia kartę pacjenta i podpisem udziela zgodę na zabieg, co jest równoznaczne z zapoznaniem się z Regulaminu Gabinetu i równocześnie traktowane to jest jako jego akceptacja.
6. Na 24 godziny przed umówionym terminem wizyty Pacjent otrzymuje automatyczną wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o wizycie.
Pacjent zobowiązany jest do potwierdzenia/odwołania wizyty, wysyłając SMS z odpowiedzią TAK lub NIE.
Należy udzielić odpowiedzi TAK lub NIE.
W przypadku nieudzielenia odpowiedzi może to być uznane jako NIE , czyli rezygnacja Pacjenta z wizyty. Jednocześnie nie jest to równoznaczne z obciążeniem Pacjenta kosztami zabiegu.
Obciążenie kosztami pojawia się w chwili nie przybycia na zabieg a udzielenia wcześniej odpowiedzi TAK i nie poinformowanie gabinetu o swojej nieobecności w wyznaczonym terminie.
§ 3. Rezygnacja z Wizyty / Odwołanie Wizyty
1. Gabinet zachowuje prawo do odmowy wykonania Usługi Podologicznej, jeżeli Pacjent spóźnia się na Wizytę co najmniej 15 minut w stosunku do terminu umówionej Wizyty, chyba że Pacjent o okolicznościach skutkujących spóźnieniem się na wizytę powiadomi pracownika gabinetu, który wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Usługi Podologicznej z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu.
2. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przed terminem rozpoczęcia Wizyty z przyczyn niezależnych od specjalisty. W takim wypadku Gabinet zaproponuje nowy termin Wizyty.
3. Gabinet informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznej w czasie trwającej terapii. Pacjent konsultowany jest wyłącznie podczas umówionej wizyty w Gabinecie.
4. Nieprzystąpienie do Wizyty przez Pacjenta bez uprzedniego odwołania Wizyty
uprawnia do obciążenia Pacjenta kosztami niezrealizowanej Wizyty.
§ 4. Przebieg Wizyty
1. Usługi Podologiczne w Gabinecie wykonywane są przez specjalistów, posiadających doświadczenie zawodowe oraz umiejętności potrzebne do wykonania danej usługi.
2. Na pierwszej Wizycie zostanie przeprowadzony wywiad (konsultacja) z Pacjentem.
3. Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista Gabinetu przedstawi Pacjentowi plan terapii oraz na życzenie Pacjenta wstępny kosztorys Usługi Podologicznej.
4. Rodzaje Usług Podologicznych świadczonych przez Gabinet dostępne są na stronie internetowej Gabinetu Podologicznego : www.stacjapielegnacja.pl
§ 5. Płatność
1. Pacjent jest zobowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi Podologiczne. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług Podologicznych znajduje się na stronie internetowej Gabinetu www.stacjapielegnacja.pl/cennik
2. Gabinet udostępnia następujące formy płatności:
a) Gotówka
b) Karta płatnicza / BLIK
c) Voucher (ważny 1 rok od daty zakupu)
3. W przypadku Pacjentów korzystających z Voucherów, po odbytej Wizycie, Pacjent w momencie płatności zobowiązany jest okazać Voucher. W innym wypadku, Usługi Podologiczne podlegają płatności dostępnymi metodami.
§ 6. Procedura reklamacyjna
1. Pacjent po wykonanej Usłudze Podologicznej ma prawo do złożenia reklamacji w terminie
7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi Podologicznej- dalej: „Reklamacja”. Pacjent, składając Reklamację obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
2. Reklamacja powinna zostać przez Pacjenta złożona wyłącznie na piśmie, listem poleconym lub na adres e-mailowy: iza.kurantowicz@gmail.com oraz w miarę możliwości zawierać dokumentacje zdjęciową.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Gabinet Podologii Stacja Pielęgnacja najpóźniej w terminie 14 dni od jej otrzymania. W tym terminie Pacjent zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do jej uznania. za zasadną.
4. W przypadku uznania Reklamacji, Pacjentowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w Gabinecie lub zwrot kosztów wykonanej Usługi Podologicznej. Gabinet w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować Pacjentowi inne korzyści.
5. W przypadku kwestionowania Usługi Podologicznej zaraz po jego wykonaniu Pacjent nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę Podologiczną.W przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Gabinet zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Pacjenta z opłaty za powtórny zabieg w przypadku zasadnych podstaw reklamacji.
6. Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki- jeżeli objawy te związane mogą być z wykonaną Usługą Podologiczną lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Pacjenta.
7. Reklamacja nie jest uznawana w przypadku rezygnacji Pacjenta z wizyty / kolejnych wizyt- czyli zakończenia współpracy, braku stosowania się do zaleceń oraz także w przypadku uczęszczania do innych gabinetów o podobnym profilu w czasie trwania terapii tym samym czasie.
§ 7. Odpowiedzialność
1. Pacjenci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
2. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w Gabinecie, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Pacjent zobowiązany jest trzymać przy sobie.
3. Niezastosowanie się Pacjenta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi Podologiczne po stronie Gabinetu Stacja Pielęgnacja Izabela Kurantowicz
4. Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Pacjenta z efektu końcowego Usługi Podologicznej wynikającego z subiektywnych odczuć Pacjenta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
5. Po wykonanej Usłudze Podologicznej może zostać wystawione zaświadczenie o odbytej Usłudze Podologicznej.
§ 8. Postanowienia końcowe
1. Wszystkie osoby przebywające na obszarze Gabinetu Stacji Pielęgnacja Izabela Kurantowicz zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
2. Każdy Pacjent ma prawo wglądu do Regulaminu oraz cennika Gabinetu.
3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług Podologicznych powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
4. Podologia należy do dziedziny paramedycyny. Zabiegi oraz porady nie należą wg. dzisiejszego prawa RP do medycyny klasycznej. Nie wystawiamy także recept ani skierowań. Jednakże w niektórych przypadkach jest możliwa pomoc Lekarza-Chirurga w Gabinecie Podologii Stacja Pielęgnacja Izabela Kurantowicz po rozpoznaniu dolegliwości. W poważnych przypadkach należy zawsze najpierw skorzystać z pomocy lekarza.
5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2024.